luni, 14 iulie 2014

Tort Alice in Tara Minunilor

Un proiect de suflet realizat in colaborare cu Ana Claudia.
Am lucrat cu mult drag, am recitit povestea, am ales cu grija detaliile,am facut si refacut, ne-am documentat pe Internet si... acesta este rezultatul muncii noastre.
A fost o zi superba, cu soare zambitor si am iesit in gradina sa o serbam pe micuta Alis asa cum stim noi mai bine: exact ca in povesti!

 Micuta Alis a lipsit de la sedinta foto, ea fiind putin ocupata cu un puiut de somnic. Insa familia a pozat cu mult drag pentru ea...
























4 comentarii:

  1. O NEBUNIE DE POVESTE (in sensul de "magnifica" :D) si un tort absolut FABULOS!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc, d-na Florentina! Recunosc ca mi-a facut mare placere "sa ma joc" cu aceasta tema...
      Va imbratisez cu drag!

      Ștergere
  2. A fost o surpriza uriasa sa descoperim aceasta minunatie! Desi stim ce poate Silvia, recunosc ca emotiile au fost atat de puternice, incat mi s-au umplut ochii de lacrimi. Cand vezi un om care face totul cu atata dragoste, nu ai cum sa nu te simti special! A fost foarte gustos si realizat cu atentie, pana la cel mai mic detaliu.
    Silvia, ramanem aproape cel putin pana la torturile de nunta ale copiilor. Te imbraatisam cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere